20 Nisan 2024, 04:36:57

Gönderen Konu: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU  (Okunma sayısı 39299 defa)

onr06

  • Yeni Ãœye
  • *
  • İleti: 5
  • Total likes: 1
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat 5500 de baÅŸlar 9000de kesici ile sona erer :)))
    • Profili Görüntüle
2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« : 10 Ocak 2016, 08:47:50 »
    Arkadaslar yeni aldigim 2010 model 1.6 elegance honda civic aracimda kendimce bi kararsizlik sezdim onu sizinle paylasmak fikirlerinizi almak istedim...
   
    Simdi oncelikle aracimin sıkıntısı ÅŸu ÅŸekilde , aracim rolantide hafif ara ara terkliyor gibi sallanma oluyor ara ara ben cok titizim araci cok dinlerim anladigimdan oturu saat gbi calissin isterim tupten diye dusundum basta ( araci tokattan aldim ben deniz kenarinda kastamonu cide ilcesinde yasiyorum) ama benzine aldigimdada durum cok deismedi..
       
    Belirttigim sıkıntıyı nette biraz arastirdigimda bujilerden bobinden veya sibop ayarindan kaynaklandigini gordum (yazilanlara gore tuplu araclarda belli km lerde sibop ayari gerekiyormus yapilmassa arac cekisten dusuyor yakitida artiyormus )

    Sizin degerli fikirlerinizide duymadan gereksiz bi bakim yapmayim dedim aracima simdiden tesekkur ederim degerli fikirleriniz icin..


SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




YiÄŸitalp

Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #1 : 11 Ocak 2016, 16:32:15 »
Abi bu bakımları yaptırman senin için güzel zaten yapılması gereken şeyler hemde hazır değiştirirken buji ve ve buji kablolarını da ngk ile değiştirirsen güç de elde edersin güzel bir fikir bence ama bu honda usta çok önemliii....

Salih TEMEL

  • Kulağımız Hep O seste, Gözümüz Hep Onda
  • Administrator
  • *
  • İleti: 2194
  • Total likes: 98
  • TEÅžEKKÃœR ET 2542
  • Cinsiyet: Bay
  • VTEC'siz Hayat Olmaz:)))
    • Profili Görüntüle
    • Civic Club TR
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #2 : 11 Ocak 2016, 22:35:24 »
Hocam iyi bir Honda ustasına gidip
buji değişimi sübap ayarı lpg ayar kontrolü ile sorun gidecektir diye düşünüyorum
yok öyle  biÅŸi

YiÄŸitalp

Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #3 : 12 Ocak 2016, 00:41:52 »
Hocam iyi bir Honda ustasına gidip
buji değişimi sübap ayarı lpg ayar kontrolü ile sorun gidecektir diye düşünüyorum

+1

Alpgiray50

  • AKTÄ°F ÃœYE
  • *
  • İleti: 105
  • Total likes: 5
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • vu tu tu
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #4 : 12 Ocak 2016, 14:46:47 »
üstat lara katılıyorum. :) buji lpg ve özellikle subap ayarı.

NGK 6 bujilerimi ne vardı ya hani ? iridyum. onlardan alsakmı ki ya ?
C i v i c iÅŸte :)

YiÄŸitalp

Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #5 : 13 Ocak 2016, 00:48:00 »
üstat lara katılıyorum. :) buji lpg ve özellikle subap ayarı.

NGK 6 bujilerimi ne vardı ya hani ? iridyum. onlardan alsakmı ki ya ?


İçinde NGK geçen herşey yapılır abi :)

onr06

  • Yeni Ãœye
  • *
  • İleti: 5
  • Total likes: 1
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat 5500 de baÅŸlar 9000de kesici ile sona erer :)))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #6 : 13 Ocak 2016, 09:47:32 »
Oncelikle degerli fikirleriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar 😃
Benimde dusuncem o yondeydi yanliz benim lpg acisindan endiselerim var araca ilk sahibi 70 bin km de iken Tomasetto marka lpg takilmis bu markayi pek duymadim daha dogrusu onceki araclarim hep dizel oldugundan oturu lpg hakkinda pek bi bilgim yok servis agi nasildir tomasettonun lpg yidemi deistirsek acaba motoru uzermi bu lpg..

SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


YiÄŸitalp

Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #7 : 13 Ocak 2016, 20:09:17 »
Abi inanır mısın ilk defa bu markayı senden duyuyorum ama nasıldır nedir bir araştıracağım bakarsın nokian lastik gibi çıkar :Ar Sonrasında da motoru üzecekse değiştirilir abi tabiki

Alpgiray50

  • AKTÄ°F ÃœYE
  • *
  • İleti: 105
  • Total likes: 5
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • vu tu tu
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #8 : 22 Ocak 2016, 16:47:21 »
Oncelikle degerli fikirleriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar 😃
Benimde dusuncem o yondeydi yanliz benim lpg acisindan endiselerim var araca ilk sahibi 70 bin km de iken Tomasetto marka lpg takilmis bu markayi pek duymadim daha dogrusu onceki araclarim hep dizel oldugundan oturu lpg hakkinda pek bi bilgim yok servis agi nasildir tomasettonun lpg yidemi deistirsek acaba motoru uzermi bu lpg..

SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Valla kardeş. tomasetto lpg tanklarındaki şamandraları yapan firma. bütün arabaların lpg tankında var. benim civic te prins takılı fakat lpg tankım atiker. şamandrası tomasetto. bu adamlar tekele almış buişi.

gelelim markaya. civic lpg konusunda marka seçmez kardeş. eğer lpg güzel bağlandıysa arabana sorun çıkarmaz. benim arkadaşımın 2008 civic i var ve 200 000 de arabası. lps si lovato. atiker kitle kullanan bir sürü arkadaşım var. google abimize "civic lpg" yazdığında ne geliyorsa hepsini okudum ben. civic lpg seçmiyor. sadece ayar ve güzel takılması önemli olan. Allah korusun bende taktıralı 10 000 km falan oldu hiç bi aksaklık yaşamadım. PRİNS güzelmiş. benzinle farkı yok diyebilirim. bununla birlikte arkadaşımın lovato kitli olanı da aynı. BRC ile kullanan arkadaşımda aynı. hiç bi farkı yok anlayacağın. ayarlarını yaptır binmeye devam et. eğer gerçekten bişey çıkarsa o zaman kiti değiştirmeyi düşünürsün. ama sağlam bi ustaya yaptırırsın. o durumu halletmek te gerçekten ustalık ister.

C i v i c iÅŸte :)

alihp112

  • Yeni Ãœye
  • *
  • İleti: 1
  • Total likes: 0
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat 5500 de baÅŸlar 9000de kesici ile sona erer :)))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #9 : 09 Şubat 2016, 11:31:05 »
Konuyu yeni okudum ve yeni üye oldum bu forum ne kadar doğrudur bilemem ama 2009 model fd6 aldım yakın zamanda ankaradan aracı baktırır usta motor kısmında bi parça gösterdi 130 bin 140 bin den sonra bu araçların kronik sorunu olarak olarak titreme hissedersin dediler ve o parçayı değiştirince düzeleceğini söyledi visitors can't see pics , please register or login
 parça fotoÄŸraftaki siyah kol gibi bi parça ne kadar doÄŸrudur bilemem


Sent from my iPhone using Tapatalk

YiÄŸitalp

Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #10 : 11 Şubat 2016, 11:52:12 »
Evet aslında o sanırım motor kulaklarından biri civiclerde bu en büyük sorun

khan1907

  • Yeni Ãœye
  • *
  • İleti: 6
  • Total likes: 0
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat 5500 de baÅŸlar 9000de kesici ile sona erer :)))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #11 : 12 Şubat 2016, 10:05:08 »
Selamlar,


Aynı araca sahibim 2010 civic elegance bende de vardı, geçen hafta motor kulağını değiştirdik, kulak şaseye oturmuştu, sorun gitti araba şahin gibiydi civic oldu tekrar :)


Motor kulağının şaseye oturduğunu parmağınla kontrol edebilirsin, 1 parmak kadar boşluk olması lazım eğer o yıprandıysa oturmuştur.


Malesef dedikleri gibi kronik sorun, 3 4 yılda bir olabiliyor, Sağ motor kulağı, yağlı, olarak alınıp değiştirilmeli. hep aynı taraf kopuyor yada yıpranıyor.




Alpgiray50

  • AKTÄ°F ÃœYE
  • *
  • İleti: 105
  • Total likes: 5
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • vu tu tu
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #12 : 18 Şubat 2016, 21:24:01 »
Selamlar,


Aynı araca sahibim 2010 civic elegance bende de vardı, geçen hafta motor kulağını değiştirdik, kulak şaseye oturmuştu, sorun gitti araba şahin gibiydi civic oldu tekrar :)


Motor kulağının şaseye oturduğunu parmağınla kontrol edebilirsin, 1 parmak kadar boşluk olması lazım eğer o yıprandıysa oturmuştur.


Malesef dedikleri gibi kronik sorun, 3 4 yılda bir olabiliyor, Sağ motor kulağı, yağlı, olarak alınıp değiştirilmeli. hep aynı taraf kopuyor yada yıpranıyor.


araban tertemizmiÅŸ kardeÅŸ valla. nazar deÄŸmesin. allah korusun.

sadece civicler için değil. her arabanın 90 bin de 100 bin de değiştirmesi gereken bişey motor kulakları. kulakların takılı olduğu yerlere zarar vermemek lazım.

benim baba gibi 25 binde yağ bakımı yapıp 230 bin de motor kulağı değiştirmeyinde :D bi 85 model jettayı harcadı şimdi 97 model ggold 3 ü harcıyo. sırada ne var bilmiyom. adam araba katili.
C i v i c iÅŸte :)

khan1907

  • Yeni Ãœye
  • *
  • İleti: 6
  • Total likes: 0
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat 5500 de baÅŸlar 9000de kesici ile sona erer :)))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #13 : 24 Şubat 2016, 14:53:20 »
Selamlar,


Aynı araca sahibim 2010 civic elegance bende de vardı, geçen hafta motor kulağını değiştirdik, kulak şaseye oturmuştu, sorun gitti araba şahin gibiydi civic oldu tekrar :)


Motor kulağının şaseye oturduğunu parmağınla kontrol edebilirsin, 1 parmak kadar boşluk olması lazım eğer o yıprandıysa oturmuştur.


Malesef dedikleri gibi kronik sorun, 3 4 yılda bir olabiliyor, Sağ motor kulağı, yağlı, olarak alınıp değiştirilmeli. hep aynı taraf kopuyor yada yıpranıyor.


araban tertemizmiÅŸ kardeÅŸ valla. nazar deÄŸmesin. allah korusun.

sadece civicler için değil. her arabanın 90 bin de 100 bin de değiştirmesi gereken bişey motor kulakları. kulakların takılı olduğu yerlere zarar vermemek lazım.

benim baba gibi 25 binde yağ bakımı yapıp 230 bin de motor kulağı değiştirmeyinde :D bi 85 model jettayı harcadı şimdi 97 model ggold 3 ü harcıyo. sırada ne var bilmiyom. adam araba katili.


eyvallah hocam, üzerine bir de iyi bir subab ayarı ve gaz ayarı da yaptırınca saat gibi oldu araba ...

Alpgiray50

  • AKTÄ°F ÃœYE
  • *
  • İleti: 105
  • Total likes: 5
  • TEÅžEKKÃœR ET 0
  • Cinsiyet: Bay
  • vu tu tu
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2010 ELEGANCE ROLANTÄ°DE TÄ°TREME SORUNU
« Yanıtla #14 : 22 Mart 2016, 16:19:36 »
Selamlar,


Aynı araca sahibim 2010 civic elegance bende de vardı, geçen hafta motor kulağını değiştirdik, kulak şaseye oturmuştu, sorun gitti araba şahin gibiydi civic oldu tekrar :)


Motor kulağının şaseye oturduğunu parmağınla kontrol edebilirsin, 1 parmak kadar boşluk olması lazım eğer o yıprandıysa oturmuştur.


Malesef dedikleri gibi kronik sorun, 3 4 yılda bir olabiliyor, Sağ motor kulağı, yağlı, olarak alınıp değiştirilmeli. hep aynı taraf kopuyor yada yıpranıyor.


araban tertemizmiÅŸ kardeÅŸ valla. nazar deÄŸmesin. allah korusun.

sadece civicler için değil. her arabanın 90 bin de 100 bin de değiştirmesi gereken bişey motor kulakları. kulakların takılı olduğu yerlere zarar vermemek lazım.

benim baba gibi 25 binde yağ bakımı yapıp 230 bin de motor kulağı değiştirmeyinde :D bi 85 model jettayı harcadı şimdi 97 model ggold 3 ü harcıyo. sırada ne var bilmiyom. adam araba katili.

Bütün şikayetler gittti mi kardeşim ? içine sindiyse sorun yok. benim gibi vutu tu tu tu yapmaya devam mı ? ne zevkli ama :)

bu arada benim baba ford fiesta aldı 2011 dizel :D titanyum kasa


eyvallah hocam, üzerine bir de iyi bir subab ayarı ve gaz ayarı da yaptırınca saat gibi oldu araba ...
C i v i c iÅŸte :)