18 Nisan 2019, 13:53:11

Son İletiler

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 10
11
ön düzen ile ilgili gibi görünüyor
geri giderken yapması neden bilemedim
salıncak rot z rot vs kontrol ettirin sıkıntı yok ise
amortisör takozu motor kulağı yani bunlar olası yerler
eskiyen parçalar bunlar olur
şanzıman yağ değişimi ne zaman yapıldı.




Şanzıman yargının degısımıne 8000 km var. On duzene  z rot ve salıncak burclarını degıstırdım. Bende bir anlam veremedim. Yavaş bir şekilde geri geri giderken tıkır tıkır ediyor ama biraz gaza dokunayım hızlanayım ses yok. Öne giderken hıc yapmıyor. Acaba diyorum geri vites dişlisinden mi yapıyor. Bır anlam veremedim. Tamircim tecrübeli biri kaputu kaldırım motorun uzerıne oturdu. Geri geri gittim ben içerden duyuyorum o duymuyor sesi. Ama o da içerde oldumu o da duyuyor.

Allah hallaa  :blm
otomatikte o şekilde bi dişli sistemi yok gezegen dizli çark pompa sistemleri vs var
sanki o değil de bana takozlardan biri yapıyor gibi geldi şanzıman takozu gibi mesela
çok garip direksiyon tıkırtı burcu o taraftan filan gelmiyor dimi
hocam sesin geldiği tarafı tam kestirebiliyor musunuz ? tarif edebilir misiniz?  :HH
12
ön düzen ile ilgili gibi görünüyor
geri giderken yapması neden bilemedim
salıncak rot z rot vs kontrol ettirin sıkıntı yok ise
amortisör takozu motor kulağı yani bunlar olası yerler
eskiyen parçalar bunlar olur
şanzıman yağ değişimi ne zaman yapıldı.




Şanzıman yargının degısımıne 8000 km var. On duzene  z rot ve salıncak burclarını degıstırdım. Bende bir anlam veremedim. Yavaş bir şekilde geri geri giderken tıkır tıkır ediyor ama biraz gaza dokunayım hızlanayım ses yok. Öne giderken hıc yapmıyor. Acaba diyorum geri vites dişlisinden mi yapıyor. Bır anlam veremedim. Tamircim tecrübeli biri kaputu kaldırım motorun uzerıne oturdu. Geri geri gittim ben içerden duyuyorum o duymuyor sesi. Ama o da içerde oldumu o da duyuyor.
13
Üyelerimizi Tanıyalım / Ynt: merhaba herkese
« Son İleti Gönderen: Salih TEMEL 01 Nisan 2019, 14:21:01  »
Hoşgeldiniz hayırlı forumlar kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.  :cllcc
14
ön düzen ile ilgili gibi görünüyor
geri giderken yapması neden bilemedim
salıncak rot z rot vs kontrol ettirin sıkıntı yok ise
amortisör takozu motor kulağı yani bunlar olası yerler
eskiyen parçalar bunlar olur
şanzıman yağ değişimi ne zaman yapıldı.

15
Duyurular / Ynt: ENGELLİ RAPORLA ARAÇ ALMA YARDIM
« Son İleti Gönderen: Salih TEMEL 01 Nisan 2019, 13:56:59  »
Benim pek bilgim yok ama vergiler hariç fiyat oluyor
tahmini 3 te 1 i ödenmez 100 bin olan araç 66 70 arasına geliyor hesap bu şekilde
alacağınız aracı paketine göre bayi fiyatına göre hesaplayabilirsiniz
150 bin ise 100 bine filan gelir excevutive  :Ar
16
Üyelerimizi Tanıyalım / merhaba herkese
« Son İleti Gönderen: yalçın 31 Mart 2019, 23:24:08  »
selamlar , izmirden yalçın ben , 2. el 2016 black edition civic aldım. fotoları da yakında paylaşıcam .
17
Ayrıca vites geçişlerinde sorun da yok. R ye taktıgımdakı ilk sesin ard arda gelmesi gibi bir sey geliyor.
18
Sohbet / OTOMATİK ŞANZIMAN CİVİC VTEC GERİ GERİ GİDERKEN TIKIRTI SESİ
« Son İleti Gönderen: recepakkalp 31 Mart 2019, 12:43:23  »
merhabalar arkadaslar 2005 otomatık ls vtec aracım var. Vitesi R konumuna gtırdıgımde yük sanzıman bındıgınde gıcırttt yada tıkırtttt diye ses çıkıyor. Hadı bu a normal diyelim. Ancak sadece geri geri ve 5 yada 10 km hızda giderken sag ondan tıkır tıkır tıkır diye ses geliyor. Hızlı gidince bisey yok. One dogru gidincede boyle Bı sorun yok. Sadece yavasca gerı gerı gelirken var. Sizde sorun ne olabilir. Böyle bir sıkıntı yaşayan varmı acaba???
19
Duyurular / ENGELLİ RAPORLA ARAÇ ALMA YARDIM
« Son İleti Gönderen: Ayaz57 30 Mart 2019, 21:00:40  »
Engelli raporuyla araç almayı düşünüyorum %90 üzeri rapor var
Civic almayı düşünüyorum fiyat konusunda bilgisi olan var mı raporla ne kadara alabilirim excutive eco veya excutive dizel düşünüyorum fiyat ne kadar bilgisi olan var mı?
20
Sohbet / Ynt: navigasyon
« Son İleti Gönderen: Salih TEMEL 27 Mart 2019, 15:21:06  »
Merhaba Arkadaşlar;

Yeni 2016 model fluens icon model araç aldım.
Radyon çalışıyor ses geliyor.
bluetooth dan bağlandım müzik çalabiliyorum.
Ancak usb takınca ekran okuyor saniye ilerliyor ancak ses çıkmıyor neden olabilir. Yardımcı olabilirmisiniz.

Merhaba öncelikle hiç kullanmadım o modeli
usb tipiniz nedir? 3,0 2,0 flash bellek mi
mp3 ler klasör içinde mi?
 :HH
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 10