See likes given/taken
Your posts liked by others
Post info |
No. of Likes |
Üyelik Kuralları (DİKKAT)
1-Forumumuzda Nick kullanımı yasaktır. 2-Burada gerçek kullanıcılar olan bizler gerçek adlarımızı kulanmamız gerekir. 3-Yeni üye olan herkes öncelikle Kendini tanıtan bir mesaj yazmalıdır. 4-Varsa aracını Üye otomobilleri bölümüne tanıtmalı. 5-Forum profil bilgilerinizi eksiksiz girmeniz şarttır.
Bunların dışında gerisi sohbet, muhabbet ve dostluktur.
03 Ocak 2014, 08:49:12
|
1
|
3. Jenrasyon Civic
3. Nesil Civic
2. Nesil Honda Civic'ten imaj olarak tamamen yenilnen Civic, yeni tasarımıyla yeni rekorların altına imzasını attı. Ara.da 1.5 litrelik 76 beygir gücünde motor kullanıldı. Motor performansının büyümesiyle araç biraz daha genişledi. Değişen iç ve dış tasarımı ile eski modellerinden çok daha başarılı satış elde eden Civic ABD' fabrikasında bantlarda yerini aldı. visitors can't see pics , please register or login
Yeni tasarımı ile Civic Daha sportif bir görünüm kazanmıştı
Kaynak: Shiftdelete Backlink:http://shiftdelete.net/soyu-tukenmeyen-arac-honda-civic-3.-nesil-honda-civic1984-1987_21402-s6.html
18 Ocak 2014, 13:17:43
|
1
|
4. Jenerasyon Civic
4. Nesil Civic
Civic 4. nesili ile geride ki başarı ve performans dolu çizgisini daha üst seviyelere çıkardı. Aracın dizaynı her yeni bir model de daha da genişleyerek kullanıcılara sunuldu. 4. Nesil Civic'de motor performansı da epeyce artmıştı. Araca gelen ek donanımlar sayesinde konfor ve performans sever kullanıcıların Civic'i tercih etmesine sebep oldu.
visitors can't see pics , please register or login
Civic yeni tasarımının yanında daha güçlü motor seçenekleri ve konfor üreten özellikleriyle de dikkat çekti. Araç 1.5 litre 92 beygir ve 1.6 litre benzinli 105 beygir motor seçenekleriyle Sedan, Hatchback ve Coupe seçenek üretildi. Bu modeller içerisinde öylesine güçlü bir model vardı ki oda Si-R modeli 1.6 litrelik motor ile 160 beygirlik güce sahipti.
Kaynak: Shiftdelete Backlink:http://shiftdelete.net/soyu-tukenmeyen-arac-honda-civic-honda-civic-4.-nesil-1987-1991_21402-s8.html
18 Ocak 2014, 13:22:49
|
1
|
6. Jenerasyon Civic
6. Nesil Civic
Yıl 1995'i gösterdiğinde Honda Civic genişleyen tasarımıyla bir kez daha üretildi. Her geçen modelinde daha sportif bir görünüm elde eden Civic, 6. nesilinde öyle bir canavar üretti ki hız tutkunları Civic VTI ismini performans olarak anmaya başladı.1.4 litre ve 1.6 litre benzinli modelleriyle satışa sunuldu. visitors can't see pics , please register or login
1996 Model Honda Civic
Kaynak: Shiftdelete Backlink:http://shiftdelete.net/soyu-tukenmeyen-arac-honda-civic-6.nesil-honda-civic-1995-2000_21402-s10.html
18 Ocak 2014, 13:29:39
|
2
|
5. Jenerasyon Civic
Kaynak wiki çeviri gugıl transleyttt :P O0 ;D ^-^ :crz
5. Nesil Civic Beşinci nesil Honda Civic 10 Eylül 1991 tarihinde Japonya'da girmiştir. Yeni Civic, selefinden daha büyük, daha aerodinamik gövde vardı ve dingil mesafesi dört kapılı için üç-kapılı hatchback ve 262 cm (103.2 inç) için 257 cm (101.3 inç) yükseltilmiştir sedan . Önceki nesil ise vagon ayrıca, yurtdışı pazarlar için düştü station wagon ("Servis") Japonya'da devam etti. 1991 yılında tanıtılmasından bu anda, o kazandı Yıl Japonya Otomobili ikinci kez Ödülü. Civic Bu nesil bir yakıt verimli bir ekonomi otomobil yaratmak için hafif malzemeler kullanılır. Önceki nesil ile karşılaştırıldığında, baca şapkası fazla süspansiyon seyahat için izin, hangi büyüdü. Bu değişiklik ile birlikte binmek canlı işleme pahasına bir daha uyumlu bir sürüş temin önceki nesil, daha yumuşak oldu. Buna ek olarak, 1.6 L SOHC VTEC 125 PS (92 kW; 123 hp) ile araçlar gibi Si gibi motor hatchback ve EX coupé Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan modellerde, (nispeten) yüksek-performans popülerlik provoke 1.6 L inline-dört bölüm. Güney Afrika'da gelen B18B3 ile eşsiz bir model Acura Integra RS özel aralığında DOHC B16A VTEC motoru yokluğunda sol boşluğu doldurmak için inşa edilmiştir.
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
Backlink: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(fifth_generation)
18 Ocak 2014, 14:09:31
|
2
|
Kırmızı Honda Anahtar Logosu ve Anahtarlık
Kırmızı Honda Anahtar Logosu ve Anahtarlık
Arabanın her tarafı kırmızı logo oldu Ön, arka, direksiyon, anahtar kabı, anahtarlıkk..... 8) ^-^ ^-^ Ebaydan aldım logoyu eskisi çok basit bir şekilde sökülüyor Yenisini sadece yapıştırmak kalıyor. Anahtarlıgın içi kırmızı değildi. Onu da sprey boya ile güzelce boyuyoruz bu kadar. ^-^ ^-^
ve fotolar visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
30 Ocak 2014, 21:44:38
|
1
|
Honda B16A Vtec Motor Nedir?
Honda ile bağ kuranların ezbere bildikleri güzel kodlardan birisidir bana göre. B16A
Peki Nedir Bu B16A Serisi?
B16A Serisi Honda araçlarda VTEC sisteminin kullanıldığı ilk motordur.
1. nesil ile 2. nesil B16A motor farkını anlamak için şu basit ayrıntıya bakılabilir.
1. nesil B16A motorlarda DOHC yazısı daha büyük, 2. nesilde ise VTEC yazısı daha büyüktür. Ayrıca 1. nesilde emme manifoldu üzerinde PGM-Fi (programlı yakıt enjeksiyon) ibaresi yer alırken, 2. nesilde bu yoktur. Motor kapağı değişmediyse buradan anlaşılabilir.
Resimlerle bakalım
1. Nesil B16A Vtec Motor
visitors can't see pics , please register or login
2. Nesil B16A Vtec Motor
visitors can't see pics , please register or login
ÖZELLİKLER
B16A SIR-I (Birinci Kuşak) İlk VTEC motor . Bulunan B16A: 1989-1993 Honda Integra Rebel 1989-1991 Honda CR-X SİR (Ef8) 1989-1991 Honda Civic SİR (EF) Hacmi: 1.595 cc (97.3 cu in ) 1.6-litre Sıkıştırma: 10.2:1 Çap: 81.0 mm (3.2) Strok: 77.4 mm (3.0) Rod Uzunluk: 134 mm (5.3) Çubuk / Darbe oranı: 1,745 Güç: 160 PS (118 kW; 158 hp) 7600 rpm ve 15.5 kg · m (152 N · m; 112 £ · ft) @ 4000 rpm @ Redline: 8200rpm İletim: S1/J1/YS1 (4.4 nihai sürücü, kablo debriyaj, YS1 için opsiyonel LSD), Y1 (4.266 final drive, kablo debriyaj, isteğe bağlı LSD) ECU kodu: P-FK1 (DA6/DA8/EF8), PW0 (EF8/EF9/DA6), PR3 (EF8/EF9) OBD0
JDM B16A SIR-II (İkinci Nesil) Bulundu: 1992-1993 JDM Honda Integra "Rebel" (DA6 1991-1994 JDM Honda Civic Sir / SiRII (EG6) 1991-1993 JDM Honda Civic Ferio SİR (EG9) 1992-1995 JDM Honda CR-X del Sol SİR (EG2) 1996-1998 JDM Honda Civic Sir / SiRII (EK4) 1995-1998 JDM Honda Civic Si Ferio (EK4) Hacmi: 1.595 cc (97.3 cu in ) 1.6-litre Sıkıştırma: 10.6:1 Çap: 81.0 mm (3.2) Strok: 77.4 mm (3.0) Rod Uzunluk: 134 mm (5.3) Çubuk / Darbe oranı: 1,745 Güç: MT: 170 PS (125 kW; 168 hp) 8400 rpm @ & 16.0 kg · m (157 N · m; 116 £ · ft) @ 7200 rpm VTEC nişan: 5500 rpm Redline: 8200 rpm (AT: 7900 rpm) İletim: YS1/S4C/Y21/S21 (4.4 nihai tahrik, isteğe bağlı LSD) ECU kodu: P30 (EG2/EG6/EG8/EG9), PR3 (DA6)
26 Mart 2014, 21:18:24
|
1
|
Honda Civic Hatchback Kullanıcı Kılavuzu İngilizce (CX, DX, VX, Si)
Honda Civic Hatchback Kullanıcı Kılavuzu İngilizce (CX, DX, VX, Si)
Kitap İngilizce ama anlaşılabilir şekilde. Hem ingilizcemiz gelişir ) :crz O0 8)
LÄ°NK: http://www.civicclubtr.com/HondaCivicHatchbackOwnersManualCXDXVXSi1993.pdf
21 Temmuz 2014, 01:55:04
|
1
|
VTEC Human Car Sounds !!!!!!!
VTEC Human Car Sounds !!!!!!! kesiciye iyi giriyor ) :crz
http://www.youtube.com/watch?v=7vPtXqUR24M&feature=youtu.be
19 Ağustos 2014, 20:01:39
|
1
|
Ynt: yeni civic yardim ve puf noktalar
Bluetouth a bakalım biraz ben kullanmadım harici hiç bişey diyecemeyeceğim
Cruise için öncelikle direksiyondan aktif edeceksiniz sonra artı eksi tuşları ile ayarlayabilir set ile sabitleyebilirsiniz aşağıdaki resme bakabiliriz
visitors can't see pics , please register or login
18 Kasım 2014, 21:18:54
|
1
|
|